vintern dödar mig.

Nytt inlägg!
Men eftersom jag har varit så aktiv på sistonde blir ni nog inte förvånade.
(Ni som inte förstår, jag var oseriös)

Imorgon åker jag, mamma, min lodsas pappa, hans bror och hans brors barn till Hassela.
Vi ska åka slalom, sånt som jag är så... bra på.
heh..
Kommer att vara borta tills på Söndag.
2 dagar ledigt från skolan.
De är nästan som ett helt sommarlov.
På tal om sommarn, är de bara jag som hatar vintern?
Eller som tycker våren och sommaren borde komma snart?
Vintern är kul i början, men efter julafton kan de bli sommar tycker jag.

Mangosar är underbara, tänk er ett liv utan mango.
Hemskt.

Men nu väntar den farliga, illaluktande, stora dammsugaren i hallen på att jag ska komma och mata den.
Rädda mig...

XO



 
                                             Skabb
Oseriös bild.


Kommentarer
Postat av: Veronica

söt unge<3

2010-02-14 @ 15:58:28
URL: http://aywo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0