Sportlov

Ni undrar säker om jag överhuvudtaget överlevde Hassela resan.
Men de gjorde jag!
Torsdagen och halva Fredagen gick bra, sen gjorde jag illa ryggen.
As usual.
Efter de kunde jag inte åka mer.
Men de va roligt att vara där ändå.

I helgen var pappa här, farmor är fortfarande i Spanien så vi sov i hennes lägenhet.
Vi hyrde film och hade de mys. 
På Söndagen när han skulle ta bussen hem från Sthlm åkte vi in dit tidigare och kollade på bio.
Vi såg Avatar i 3D, den var g-r-y-m!
Jag började nästan gråta.

Idag har jag gjort kokos bollar till mamma.
Hoppas hon blir glad.
Vill åka till pappa nu i helgen, får se om någon orkar skjussa mig eller om de går några tåg eller bussar.
Saknar honom massor.

Ska elda nu så de blir varmt och mysit.
Sen ska jag kolla på Ratatouille.

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0