Så c-o-o-l jag är!

VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT!

Ni vill inte veta vad som hände på praktiken idag!
Jooo, de vill ni!

Som sagt, jag praktiserar på Lucky House. En restaurang i världens tråkigaste ?stad? Bålsta.
Och i Bålsta händer ingenting.
Men när jag stod där i baren i restaurangen kommer Eric Saade in med en, som jag fick veta av mamma när jag slutat, skivbolag snubbe som jobbar i Bålsta.
Först tänkte jag ju såklart att de bara var någon som var förskräckligt lik Eric, men när jag frågar vad dom vill beställa hör jag på hans dialekt att DE ÄR HAN!
Men jag var fortfarande inte 100% säker.
För liksom, varför skulle han av alla människor vara i Bålsta?!
Iallafall, när dom var klara frågade jag dom om dom ville ha kaffe.
"Nej, jag gillar inte kaffe" sa Eric med värsta smilet så jag höll på att dö/kissa på mig/svimma m.m
"Jag kan ta en kopp" Sa den andre.
Och när jag tog bort deras disk så hörde jag att dom pratade om skivor, skivbolag och sånt där som artister babblar om.
Och då var jag typ helt säker på att de var han.
Medans stog jag där i baren och bara rå glodde på honom. 
Och varje gång vi fick ögonkontakt log han. 
De var inte roligt, för jag vart ju helt galen.
Nästan.
Sen när dom gick tog jag bort resten av deras disk och petade och hade mig extra på Erics plats bara för att få Eric partiklar på mig.
Så coolt asså. 

Men ja, de var de.
Första och säkert sista gången jag ser honom i verkligheten.
Sorgligt.

Men jo, jag praoar på Lucky House.
En kinesisk och Thailänsk restaurang om jag inte sa de.
Kommer göra de 2 veckor fram över och äta super god mat där varje dag.
Gratis! 

Första dagen (Igår) är ju alltid värst...
Och de var den verkligen.
Jag tappade tallrikar och hade mig.
Ingen gick sönder som tur var...
Jag var klumpigare än vanligt.
Och då är det illa.
Jag kollapsade på sängen när jag kom hem och sov ända fram till middagen.

Men idag gick det mycket bättre.
Speciellt när Eric Saade var där!
Åh.

Hm...
Orkade ni ens läsa allt?
Hoppas de :D

Måste städa mitt rum nu.
De ser för hemskt ut.

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Johan G Noberg

Hur ser Erikpartiklarna ut egentligen :-)

2010-04-15 @ 00:44:31
URL: http://www.svarvare.se/wordpress/
Postat av: Felicia

Eri->C<-partilkar, inte med K :o

Höhö, de är små rosa fluffiga saker med 4 ögon!

2010-04-15 @ 09:19:52
Postat av: Johan G Noberg

Nä nä.. med K ska det vara. E R I K... så heter han.

Sen undrar jag vad partilkar är.. :-)

2010-04-17 @ 20:22:28
URL: http://www.svarvare.se/wordpress/
Postat av: flus

haha, kul.

Partiklar* då :<

Saknar dig!

2010-04-18 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0