NomNom

Usch, glöm de senaste inlägget som jag tog bort, hoppas ingen hann läsa de.
Skulle prova mms:a in ett inlägg med mobilen, men de knasade sig bara.
Tråkigt.

Jaja, har jobbat -praktiserat- idag också.
Började 10, slutade 3.
De var faktiskt kul.
Längtar ->INTE<- tillbaka till skolan.
Även om jag är tvungen att plugga hemma under praoen ändå...
Har so prov, spanska glosor, svenska grej, hemkunskaps prov och slöjdprov när jag kommer tillbaka.
Kul.

Juste, jag fyller år idag!
De kom några gäster.
Men de kommer fler på Lördag.
Usch, de är så hemskt att öppna paket när alla är tysta och kollar på en.
Ren smärta.
Och på Lördag ännu fler.
åh...
Men om jag ska berätta vad jag fick då;

-Underkläder (Av Mamma och Lodsas pappa)
-Kläder (Av Syster Julia)
-En plattång (Av Mamma och Lodsas pappa)
-Högtalare till datorn (Av Mamma och Lodsas pappa)
-Ett natt linne med en kanin(?) på (Av Mamma och Lodsas pappa)
-300 kr och blommor (Av lodsas pappas mamma och pappa)
-200 kr (Av lodsas pappas bror)
-300 kr Presentkort på Lindex (Av Anna-Lisa)
-Och massor av pengar (Av farmor och min lodsas farfar, Av min farfar och min lodsas farmor, och Av Astrid)

Tror att de var allt.
Helt mycke?!
Jag skulle faktiskt klara mig med ett...en brödsmula(?)
Kanske...

Men jag kommer ju få ÄNNU mer paket på lördag.
Galet.
Men kul

Tänker sätta mig vid playstationet och spela Gta (Grand theft auto - San andreas)
Så grymt
OCH beroende... 

Hejhopp



Kommentarer
Postat av: ellepelle. den bästa såklart ;)

GRATTIS SÖTASTE! <3

2010-04-15 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0