Error

Ojoj,
Jag blir 15 imorgon.
Och mamma ska göra pannkakstårta åt mig har hon lovat!
NomNom.

Har svart hår nu igen.
Sandra och jag spenderade kvällen(?) med att gå ner till centrum och köpa hårfärg till mig och henne.
Hon tog ljusbrun.
Sen köpte jag glass till mamma och mig också.

Hoppas praktiken blir lika bra imorgon som den vart idag.
Och hoppas hoppas hoppas Eric äter lunch där imorgon också! :D
Eller kanske kommer de någon annan charmig kändis?
Om man nu har sådan tur...
Fan i Stockholm borde ju folk vara vana med att kändisar kommer in och ut genom affärer och restauranger.
De är ju typ värsta kändis stället.
Där alla coola typer bor menar jag.
Dom lär ju inte få tunghäfta och bli svimfärdiga när typ Ola Rapace kommer in eller något.
De hade jag fått...

Jag funderar på att lägga mig under täcket och läsa "Om jag kunde drömma" (Igen) med en stor varm kopp te.
Ja, jag gör nog de.

Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0