I can´t breathe without, but I have to.

Höll på att komma försent till dansen så jag sprang hela vägen hem från Bexi.
Och de är LÅNGT!
Jag svettades som en jävla aborre när kom hem!
Men jag hann i tid iallafall.

Sitter och pluggar till musikprovet imorgon.
Usch.

Och jag kom på -för ett tag sedan- att glas som man dricker ur och glas, vanligt glas som finns på fönster och skit, heter likadant?!
Värsta coolt ju!
Jaja.

Ska väl försöka att inte gå och lägga mig klockan 4-5 i natt,
kanske är de en orsak att jag försover mig?
Fan va skönt med höstlov säger jag bara!

Vill någon gå bus-eller-godis med mig?
Nej, jag skojade bara.
För läskigt.


Ska fortsätta plugga nu.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Johan G Nobergj

Du skojar. 4-5... hmmm.

2009-10-22 @ 21:40:17
URL: http://svarvare.wordpress.com/
Postat av: Anonym

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-10-26 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0