You can tell me that you sorry, but I don´t belive you baby like I did before.

Inte bloggat på ett tag nu,
jag vet.
Dåligt av mig.

Har varit hos pappa typ halva lovet.
Vi har inte gjort så mycke.
Jag har suttit och spelat på alexanders ps2,
något krigar spel.
Kul va det iallafall.

Dagen idag har INTE varit bra.
Först i morse kletade min mascara och jag fick damp och kletade med den runt hela ögat.
Jag tänkte,
att eftersom det redan va kletigt skadade de inte med ännu mer.
Och juste,
jag vart så himla irriterad -fråga sandra- på T**´s skratt, och hans miner när han skrattade.
Jag ville springa ut ur klassrummet och spotta överallt.
Fråga inte varför.

Jag tog Livmorderhals cancer sprutan idag.
De gjorde ont och jag svimmade.
Jag och nålar...hm.
Och nu försöker mamma tvinga mig att ta Grisinfluensa sprutan,
men jag vägrar!

Jag skulle beställa biljetter till New Moon, men dom va slutsålda
Såklart.
Och nu måste jag kolla ifall de finns biljetter kvar till This is it, den måste jag bara se!

Jag ska äta Granatäpple och Paprika nu.
Och läsa.

PUSSAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0