Jul, Jul, Strålande Jul.

Jag fick ingen sovmorgon i dag.
Vilket förstörde min dag lite.
Jag var tvungen att gå till skolan kl kvart över 8, vilket jag gör varje dag utom på Tisdagar.
På Tisdagar börjar vi 10 över 9.
Men jag var tvungen att göra matte provet.
Jag var sjuk när alla andra gjorde den förra eller förr förra veckan.
Jag är sjuk ofta har jag kommit på.

Först satte jag klockan på halv 5, bara för att jag inte skulle behöva stressa.
Tänkte att jag skulle ut och springa med Daila.
Och duscha.
Men sen satte jag klockan på Snooze ett X antal gånger.
Hm.. typiskt mig.
Sen vaknade jag kvart över 7.
Vart lite smått stressad mhm.

Matte provet var svårt.
Hoppas det gick bra.

Igår bakade mamma och jag lusse katter.
Och för någon dag sedan bakade vi pepparkakor.
Julkänslorna får mig att spricka av glädje.
När snön kommer blir allt perfekt!
Om de nu kommer någon.

Ska ut och springa nu.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Helén

Hej tjejen! Vad otroligt bra du skriver och vilken fin blogg du har!

Kram från din "gamla fröken".

2009-11-24 @ 17:28:02
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha tack!

Hoppas du har det bra

Kramar!

2009-11-25 @ 19:14:14
URL: http://fizzihh.blogg.se/
Postat av: Johan G Noberg

Jag har inte fått din önskelista :-)

2009-11-28 @ 17:29:30
URL: http://www.svarvare.se/wordpress/
Postat av: Anonym

vi

2009-11-29 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0